PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vedėjos
2017 m. sausio d. įsakymu Nr. T1-
KAUNO R. ILGAKIEMIO MOKYKLOS-DARŽELIO VADOVO 2016 METŲ
VEIKLOS ATASKAITA
1. Bendra informacija apie mokyklą:
2. 2016 metų prioritetai, tikslai, uždaviniai
Prioritetas: Užtikrinta aukšta ugdymo(si) paslaugų kokybė | |
Tikslai | Uždaviniai |
Lavinti gebėjimo mokyti ir mokytis kompetenciją. | Tobulinti veiklų metodus, taikyti inovatyvius ugdymo būdus. |
Įgyvendinti „Geros pamokos“ rekomendacijas | |
Stiprinti ugdytinių ir pedagogų motyvaciją mokytis taikant sveikos gyvensenos principus | Tobulinti gabių vaikų ugdymo organizavimą. |
Tobulinti mokinių pažangos, pasiekimų ir darbų vertinimo ir įsivertinimo tvarką. | |
Tobulinti mokinių skatinimo ir drausminimo sistemą. | |
Sudaryti sąlygas pedagogams ugdytis dalykines ir asmenines kompetencijas. | |
Ugdyti pilietiškumo ir patriotizmo jausmą ir poreikį. | Aktyvus ugdytinių, mokyklos-darželio bendruomenės, kaimo bendruomenės dalyvavimas ir asmeninis pavyzdys |
KOMENTARAS Per metus pedagogės tobulinosi 40 seminarų/ 46 dienos, 224 val./, stebėjo 13 internetinių seminarų, dalyvavo 4 konferencijose, skaitytas vienas pranešimas konferencijoje. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas darė teigiamą poveikį bendraujant su ugdytiniais, gerinant ugdymo procesą, pristatant mokyklą-darželį pedagoginei bendruomenei. Buvo skleista geroji patirtis. Rodytos atviros veiklos ir organizuotos 2 metodinės dienos Kauno rajono ikimokyklinio ugdymo pedagogams, pradinių klasių mokytojos vedė 12 atvirų pamokų mokyklos-darželio bendruomenei, veiklose dalyvavo pedagogai iš Kauno r. mokyklų. Buvo pristatoma įstaiga, jos galimybės ir gerinami viešieji ryšiai. Vykdant gabių vaikų programą 18 mokinių dalyvavo anglų, gamtos ir istorijos konkurse „Kengūra“; 18 mokinių matematikos konkurse „Kengūra“; po 1 mokinį „Raštingiausias trečiokas“ ir „Dailus raštas“; 2 mokiniai „Olympis 2016“. Ugdytiniai pasitikrino savo žinias ir gebėjimus, įvertino savo ir komandos galimybes. 2016–2017 m.m. 1 kl. mokiniai Lietuvių kalbos mokosi iš naujo vadovėlio „Taip“, kuris atitinka naujus lietuvių kalbos programos reikalavimus. Pirmoje klasėje naudojama interaktyvi lenta, ketvirtoje klasėje pastatyta stacionari multimedija. Siekiama mokiniams pasiūlyti mokytis naudojant IKT technologijas, naujausią mokomąją literatūrą, kuri motyvuotų mokytis, lavintų kritinį mąstymą, padėtų siekti užsibrėžtų tikslų. Orientuojantis į pilietinį ugdymą, organizuota 10 netradicinės veiklos dienų: talkos, koncertai bendruomenei, pažintinės ekskursijos, akcijos kaimo bendruomenei: „Padovanok vėliavėlę“, „Pakeliui į Kalėdas“. Suorganizuota ikimokyklinio amžiaus vaikų piešinių paroda Kauno r. Garliavos sporto ir kultūros centre, Ilgakiemio laisvalaikio salėje. Vykdant žinių patikrinimus 2 klasėje ir standartizuotus testus 4 klasėje objektyviai įvertintos mokinių žinios ir gebėjimai, pasiekti rezultatai pateisino pedagogių lūkesčius. Įgyvendinant tikslą „Lavinti gebėjimo mokyti ir mokytis kompetenciją“ stebėtos pedagogų veiklos, pamokos ir renginiai. Įvertinus rezultatus ir siekiant kokybiškų rezultatų 2017 metams perkeliamas uždavinys „Įgyvendinti „Geros pamokos“ rekomendacijas“. |
Prioritetas: Motyvuotas bendradarbiavimas ir asmenybės tobulėjimas | |
Tikslai | Uždaviniai |
Kurti fiziškai ir emociškai saugią, inovatyvią aplinką. | Bendradarbiauti su socialiniais partneriais |
Įgyvendinti Kauno rajono savivaldybės projektus, programas | |
Dalyvauti projektuose, programose | |
Atnaujinti ugdymo aplinkas ir priemones | |
Įdiegti inovatyvias technologijas IU ir PU ugdytinių ir ugdytinių tėvų bendravimui, informavimui. | Įdiegti elektroninį dienyną IU ir PU |
KOMENTARAS: Anglų kalbos mokytoja metodininkė dalyvavo tarptautiniuose mokymuose „Tarptautinio bendradarbiavimo veikla „ERASMUS +“. Šiuo metu teikiama paraiška su trimis užsienio mokyklomis pedagogų profesinėms kompetencijoms lavinti. Bendradarbiaujant su UAB „Naujasis Nevėžis“, UAB „MAREX Boats“, UAB Glorija ir KO“, UAB „Madisono medis“, UAB „Radė“ ir vykdant Kauno rajono savivaldybės vaikų užimtumo programą, visiškai atnaujinta krepšinio aikštelė, kuria naudojasi ir kaimo bendruomenės žmonės. Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Kauno kolegija. Įvykdyta Kauno r. savivaldybės „Vaikų mokymo plaukti“ programa. Programoje dalyvavo 14 3-4 klasių mokinių. Plaukti be pagalbinės priemonės išmoko dešimt vaikų, programoje dalyvavo ir 2 vaikai, turintys spec. poreikių. Įgyvendinta ikimokyklinių įstaigų vaikų žaidimo aikštelių atnaujinimo programa, kurią finansavo Kauno rajono savivaldybė. Organizuota vaikų vasaros stovykla „Vasaros karalystė“. Stovyklą finansavo Kauno r. savivaldybė ir Kauno r. Sveikatos biuras. Stovykla vyko dvi savaites, programos veikloje dalyvavo 15 vaikų. Nuo 2016 m. rugsėjo mėn. priešmokyklinės grupės vaikai ir pirmos klasės mokiniai dalyvauja prevencinėje programoje prieš patyčias „Zipio draugai“. Programoje dalyvauja 30 vaikų. Mokykla-darželis dalyvauja SSM tinklo veikloje. Įgyvendintas projektas „Sveikai gyventi madinga“. Veikloje dalyvavo visi ugdytiniai. Projekto veiklos skatino vaikus judėti ir įtvirtinti įpročius gyventi sveikai. Projekto paskaitas vedė Kauno kolegijos dėstytojai. Buvo numatyta įdiegti elektroninį dienyną IU ir PU grupėse. Tikėjomės sėkmingo bendradarbiavimo su TAMO dienynu, bet tinkamos paskyros darželiams TAMO komanda dar nepasiūlė. Šiuo metu tariamės su Šviesos leidyklos komanda, kuri sukūrė elektroninį dienyną EDU. Dalyvaujame pilotiniuose mokymuose. |
Prioritetas: Mokyklos-darželio įvaizdžio kūrimas. | |
Tikslai | Uždaviniai |
Formuoti patrauklų mokyklos-darželio įvaizdį, atvirumą ir patrauklumą visuomenei. | Tęsti vidaus veiklos įsivertinimą. |
Plėtoti mokyklos-darželio informacinę sistemą. | |
Kurti mokyklos-darželio prisistatymą bendruomenei. | |
Teikti veiklos ataskaitas Kauno rajono savivaldybės tarybai, bendruomenei. |
KOMENTARAS: Tęsiant vidaus veiklos įsivertinimą išskirtos stipriosios mokyklos veiklos pusės: dėmesys personalui – personalas skatinamas tobulėti, kelti kvalifikaciją, tinkamai panaudojama personalo patirtis, globojami pradedantys dirbti. Numatytos tobulintinos veiklos sritys: taikyti įvairesnias veiklos formas, kurios skatintų mokinių mokymosi motyvaciją ir aktyvumą. Atnaujintas II gr. žaidimų kambarys ir miegamasis, laiptinė. Sukurta estetinė aplinka ugdymuisi Bendradarbiaujant su socialiniais partneriais užbaigtas tvarkyti pėsčiųjų takas aplink darželio pastato perimetrą. Daug dėmesio skiriame mokyklos-darželio stipriosioms pusėms – tradicijoms ir ritualams. Per metus organizuojami 4 renginiai, skirti įstaigos ir kaimo bendruomenei, 4 renginiai – tėvams ir vaikams, mokykloje švenčiamos kalendorinės ir minimos valstybinės šventės. Pagerbiami ir įvertinami vaikai, aktyvūs tėvai, pedagogai ir darbuotojai, socialiniai partneriai. Renkami metų nominantai. Taip stengiamės gerinti mokyklos-darželio įvaizdį ir skleisti žinią apie įstaigos pasiekimus. Didžioji dalis pedagogų rašo straipsnius mokyklos interneto puslapyje apie renginius, akcijas, išvykas ir ugdytinių bei pedagogų pasiekimus ir laimėjimus. Pagal naujus VMVT reikalavimus atnaujintas valgiaraštis, tai padarėme pirmieji rajone. Meniu teigiamai įvertino VMVT ir mokyklos-darželio bendruomenė. Bendradarbiaujant su Ilgakiemio biblioteka vestas renginys-knygos pristatymas „Kaimo prie lakštingalų upės istorija“. Atstovaujant Ilgakiemio mokyklą-darželį ir bendradarbiaujant su Garliavos ir Garliavos apylinkių seniūnija ir Garliavos Sporto ir kultūros centru mokiniai koncertavo Garliavos Kalėdinės eglutės įžiebimo renginyje, darbuotojai atstovavo įstaigą naujametiniame renginyje Garliavoje ir Ilgakiemio laisvalaikio salėje. Iš Kauno r. Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus spec. lėšų suremontuotas mokyklos pastato stogas (buvo avarinė situacija). Tariantis su Garliavos apylinkių seniūnu apie kaimo bendruomenės poreikius apšvietas kaimo pėsčiųjų takas, sutvarkytas tiltelis per Šlapakšnos upelį (juo didžioji dalis mokinių eina į mokyklą). Nuolatos teikiamos ataskaitos Kauno r. Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus specialistėms, buhalterijai, mokyklos-darželio bendruomenei, finansinės ataskaitos teikiamos mokyklos-darželio bendruomenei. |
3. Darbuotojai:
3.1. Administracija
Vadovo pareigybė | Vardas, pavardė | Etato užimtumas | Vadybinė kvalifikacinė kategorija | Vadybinis stažas | Pedagoginis stažas |
Direktorius | Aušra Gužauskienė | 1 | III | 9,3 | 30 |
Pavaduotojas ugdymui | Rasa Gelažauskienė | 0,25 | - | 2,4 | 16 |
3.2. Pedagoginiai ir kiti darbuotojai
1. | Pedagoginių darbuotojų skaičius (iš viso) | 12 | |
dirbančių pagrindinėse pareigose | 11 | ||
dirbančių nepagrindinėse pareigose | 1 | ||
2. | Atestuotų pedagoginių darbuotojų skaičius, iš jų: | 10 | |
turinčių eksperto kvalifikacinę kategoriją | 0 | ||
turinčių metodininko kvalifikacinę kategoriją | 4 | ||
turinčių vyr. mokytojo/vyr. pagalbos mokiniui specialisto kvalifikacinę kategoriją | 6 | ||
neatestuotų pedagoginių darbuotojų | - | ||
3. | Pagalbos mokiniui specialistų skaičius (iš viso) | Specialistų sk. | Etatų sk. |
logopedai | 1 | 0,5 | |
psichologai | 0 | ||
socialiniai pedagogai | 0 | ||
specialieji pedagogai | 0 | ||
sveikatos priežiūros specialistai | 0 | 0,25 | |
mokytojo padėjėjai | 1 | 0,5 | |
4. | Bibliotekininkų skaičius | 0 | |
5. | *Pedagoginių darbuotojų amžius: | ||
iki 30 metų | 1 | ||
nuo 31 iki 60 metų | 9 | ||
nuo 61 iki 65 metų | 2 | ||
nuo 66 metų ir daugiau (nurodyti dėstomus dalykus) | |||
6. | Mokykloje dirbančių pedagoginių darbuotojų amžiaus vidurkis | 46 | |
7. | Vienam mokytojui tenkantis mokinių skaičius | 7,1 | |
8. | Nepedagoginių darbuotojų skaičius (iš viso) | 14 |
*Amžius skaičiuojamas gruodžio 31 d.
3.3. Pedagoginių darbuotojų atestacija ir kvalifikacijos tobulinimas
Per kalendorinius metus atestuota pedagoginių darbuotojų/įgyta kategorija | Mokinio krepšelis | ||||||||
Vyr. mokytojai/ vyr. pagalbos mokiniui specialistai | Metodininkai | Ekspertai | Skirta lėšų pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos kėlimui(iš viso) | Išnaudota lėšų pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos kėlimui (iš viso) | Išnaudota lėšų kursams, seminarams ir kt. | Išnaudota lėšų edukacinėms kelionėms | Nepanaudota lėšų kvalifikacijos kėlimui (iš viso) | Neišnaudotų kvalifikacijos kėlimui lėšų panaudojimas | |
1 | 0 | 0 | 600 | 600 | 351,31 | - | 248,68 | Edukacinių erdvių kūrimas, mokymo priemonės |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
KOMENTARAS: Pradinių klasių mokytoja įgijo vyr. mokytojos kvalifikacinę kategoriją. Mokytoja ir toliau tobulina savo profesines ir asmenines kompetencijas. Įgyta kategorija patvirtina mokytojos gebėjimą inovatyviai ir rezultatyviai dirbti su mokiniais. Per metus pedagogės tobulinosi 40 seminarų /46 dienos, 224 val./, stebėjo 13 internetinių seminarų, dalyvavo 4 konferencijose, skaitytas vienas pranešimas konferencijoje. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas darė teigiamą poveikį bendraujant su ugdytiniais, gerinant ugdymo procesą, pristatant mokyklą-darželį pedagoginei bendruomenei. Vyko gerosios patirties sklaida pedagogų tarpe. Suplanuota pedagogų kvalifikacijos kėlimo programa atitiko 2016 metų veiklos plano prioritetus. Atsiradus naujiems poreikiams buvo papildytas kvalifikacijos tobulinimo planas, pvz. darbas su aktyviais vaikais; vaikai turintys autizmo spektro požymių; interaktyvios lentos panaudojimas pamokose ir neformalioje veikloje; aktyvūs ugdymo metodai; „Z“ kartos ugdymo ypatumai. Įstaigoje 0,5 et. dirba logopedas, esant dideliam vaikų skaičiui, kuriam reikalinga logopedo pagalba, jis nespėja visų vaikų mokyti per savo darbo laiką, nes 0,25 et. skiria IU ir PU grupės vaikams, 0,25 et. skiria 1-4 klasių vaikams, todėl mokyklai-darželiui reikalingas psichologas, kuris galėtų profesionaliai padėti vaikui ir tėvams. |
4. Mokiniai:
4.1. Mokinių ir klasių komplektų skaičius
Ikimokyklinio ugdymo grupė | Priešmokyklinio ugdymo grupė | 1-4 klasės | 5-8 klasės | 9-10 klasės | 11-12 klasės | Mokyklos skyrius | Iš viso | |
Klasių/grupių komplektų skaičius | 2 | 1 | 3 | 6 | ||||
Mokinių/vaikų skaičius | 37 | 20 | 29 | 86 |
* Pateikiami einamųjų mokslo metų rugsėjo 1 d. duomenys
4.2. Mokinių pažangumas
Klasių koncentras | Mokinių skaičius | Pažangumas (%) | Mokosi labai gerai (9-10 balų) | Mokosi nepatenkinamai (neatestuota) | Perkeltų su nepatenkinamais pažymiais mokinių skaičius | Kartojančių kursą mokinių skaičius |
1-4 | 31 | 100 | 5 | 0 | 0 | 0 |
5-8 | ||||||
9-10 | ||||||
11-12 | ||||||
Iš viso |
*Pateikiami praėjusių mokslo metų pabaigos pažangumo duomenys kartu su skyriaus duomenimis
4.3. Mokinių pamokų lankomumas
Klasių koncentras | Mokinių skaičius | Iš viso praleista pamokų | Praleistų nepateisintų pamokų skaičius | Praleistų nepateisintų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui per mokslo metus |
1-4 | 31 | 881 | 13 | 0,41 |
5-8 | ||||
9-10 | ||||
11-12 | ||||
Iš viso |
*Pateikiami praėjusių mokslo metų pabaigos lankomumo duomenys kartu su skyriaus duomenimis
KOMENTARAS: Mokykloje darželyje yra 6 komplektai: dvi IU ir viena PU grupės ir 3 (1 kl.,2-3 kl.,4kl.) klasės. Tame tarpe viena jungtinė klasė, kurioje mokosi antrokai ir trečiokai. Vaikų skaičius įstaigoje pastovus. Ir darželio grupėse, ir 1-4 klasėse ugdosi vaikai iš Ilgakiemio, Garliavos, Garliavos apylinkių, Mastaičių. Mokyklai-darželiui priskirtoje teritorijoje prasidėjo naujų namų statybos, tikimės, tai turės įtakos didesniam vaikų skaičiui mokykloje. 2016 m. rugsėjo 1 dienai netenkinome 4 tėvų prašymų lankyti darželį nuo 2016-09-01. 2017 m. rugsėjo pirmą dieną darželį lankyti norėtų 32 vaikai, planuojame primti 11 ugdytinių (išleidžiame 11 vaikų į pirmą klasę). 21 prašymas liks nepatenkintas. Darželyje viena mišri priešmokyklinio ugdymo grupė, kurioje ugdosi penkerių ir šešerių metų vaikai. Veikla sėkmingai diferencijuota, tėvai patenkinti pasiektais rezultatais. Grupės priešmokyklinio amžiaus vaikai sudaro pagrindą būsimai pirmai klasei. Mokinių pažangumas šimtaprocentinis, džiaugiamės motyvuotais vaikais ir tėvais. Per 2015-2016 m.m. praleista 881 pamoka, tai vidutiniškai 5 dienos vienam mokiniui per metus. Praėjusiais mokslo metais liko nepateisinta 13 pamokų. Pamokas nepateisino mergaitės tėvai. Šeima įtraukta į rizikos šeimų sąrašą, su tėvais bendrauta įvairiais būdais: tėvų namuose, individualūs pokalbiai mokykloje, apsilankymai su socialine darbuotoja, vaikų teisių apsaugos skyriuje. |
5. Pagalbos mokiniui teikimas:
5.1.Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių
Socialiai remtinų mokinių skaičius | % | Specialiųjų poreikių mokinių skaičius | % | Mokinių, turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, skaičius | % | Psichologinę pagalbą gaunančių mokinių skaičius | % | |
Mokykloje-darželyje | 3 | 3,48 | 3 | 3,48 | 21 | 24,41 | 0 | 0 |
* Pateikiami einamųjų mokslo metų rugsėjo 1 d. duomenys
5.2. Mokinių vežimas
Pavežamų mokinių skaičius (iš viso) ir % | Turimų mokyklinių arba „geltonųjų“ autobusų skaičius | Pavežamų viešuoju visuomeniniu transportu mokinių skaičius | Pavežamų mokykliniais arba „geltonaisiais“ autobusais skaičius | Pavežamų privačiu transportu (tėvų, globėjų) vaikų skaičius | Vieno mokinio vežiojimo kaina per mėnesį | Bendra visų mokinių vežiojimo kaina (iš viso) per mėnesį | ||
skaičius | % | |||||||
Mokykloje | 10 | 25 | 0 | 0 | 5 | 5 | 12,16 | 60,80 |
* Pateikiami einamųjų mokslo metų rugsėjo 1 d. duomenys
5.3. Mokinių nemokamas maitinimas
Mokinių, gaunančių nemokamą maitinimą, skaičius ir dalis (%) | ||
skaičius | % | |
Mokykloje | 3 | 7,5 |
* Pateikiami einamųjų mokslo metų rugsėjo 1 d. duomenys
5.4. Vaikų ir jaunimo socializacijos įgūdžių ugdymo, vaikų vasaros poilsio ir prevencinės veiklos organizavimas
Eil Nr. | Vaikų ir jaunimo socializacijos įgūdžių ugdymo, vaikų vasaros poilsio ir prevencinės veiklos programų vykdymas ir organizuoti renginiai | Dalyvaujančių mokinių skaičius |
1. | Vaikų vasaros poilsio stovykla „Vasaros karalystė“ | 15 |
2. | Prevencinės veiklos programos integruotos į ugdymo procesą | 31 |
3. | Vaikų mokymo plaukti programa | 14 |
* Pateikiami praėjusių mokslo metų duomenys
5.5. Profesinis orientavimas ir švietimo informacinė pagalba
Eil. Nr. | Profesinio orientavimo ir informavimo priemonės | Dalyvaujančių mokinių skaičius |
1. | Išvyka į A. ir E. Mačių medalyną | 15 |
2. | Renginys mokykloje „Kaziuko mugė“ | 51 |
3. | Mokslinė laboratorija ant ratų -„MoMoLab“ | 51 |
4. | Išvyka į medinių langų gamyklą UAB „Doleta” | 15 |
5. | Išvyka į Kauno apskrities priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą | 18 |
* Pateikiami praėjusių mokslo metų duomenys
KOMENTARAS: 2015-2016 m.m. logopedo pagalba buvo teikiama 25 vaikams. Septyniems vaikams sutrikimas pašalintas, 18 vaikų sutrikimas iš dalies pašalintas, iš jų dešimčiai žymus pagerėjimas, aštuoniems – daroma pažanga. Logopedas mokykloje-darželyje dirba 0,5 etatu, 0,25 et. skiria darželio, 0,25 et. mokyklos vaikams. Esant žymiems sutrikimams, patariama su vaiku dirbti kiekvieną dieną, tai duotų dar geresnius rezultatus. Trims mokyklos-darželio mokiniams teikiama mokytojo padėjėjo (0,5 et.) pagalba (PPT rekomendacija). Įvertinus mokinių pasiekimus ugdymosi rezultatai pagerėjo 80 procentų. Esant poreikiui mokytojo pagalba teikiama ir kitiems sunkiau besimokantiems mokiniams. Mokinių rezultatai taip pat pagerėjo, ugdytiniai lengviau susikaupia per pamokas, geba kokybiškiau atlikti užduotis. Mokyklos-darželio vaiko gerovės komisija įvykdė keturis individualius pokalbius su šeimomis, kurioms reikalinga socialinė pagalba; vestas prevencinis darbas: organizuota savaitė „Be patyčių“, popietė „Saugus internetas“, paskaitos tėvams „Vaikų patyčios“ ir „Smurtas šeimoje, artimoje aplinkoje“; bendradarbiaujama su Garliavos apylinkių seniūnijos socialinėmis darbuotojomis sprendžiant vaikų nemokamo maitinimo(3 pokalbiai), šeimų, kurioms reikia socoialinės pagalbos problemas (2 posėdžiai), atstovavome mokyklą-darželį sprendžiant vaikų paėmimo iš šeimos klausimą Kauno rajono Vaikų teisių tarnybos posėdyje; per 2016 metus 6 mokiniams buvo pritaikytos mokymo programos, vienam mokiniui buvo vykdoma individuali ugdymo programa, vyko 9 pirminiai vertinimai mokykloje-darželyje, pateikti tėvams 4 siūlymai konsultuotis su Kauno r. PPT psichologais, 4 siūlymai vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti Kauno rajono PPT. Esant nepozityvioms televizijos laidoms, dideliam buitinio turinio serialų srautui, laisvai prieinamam internetui, mokykla ir pedagogas palikti vieni spręsti patyčių, žiaurumo, smurto problemas tarp vaikų, šiuo metu jau ir tarp tėvų. Mokykloje-darželyje būtinas psichologo, socialinio pedagogo etatas tėvams, vaikams ir pedagogams. |
6. Mokyklos pasiekimai ir veiklos rezultatai:
6.7. Dalyvavimas olimpiadose, konkursuose, sportinėse varžybose
Renginio pavadinimas | Iš viso dalyvavusių mokinių skaičius | Užimta prizinių vietų | ||
I | II | III | ||
Mokyklos olimpiada/konkursas:
| 24 | |||
| 10 | |||
| 31 | |||
Rajono olimpiada:
| 1 | |||
Respublikos olimpiada | ||||
Tarptautinė olimpiada | ||||
Rajono konkursas:
| 5 | + | ||
| 5 | + | ||
| 5 | |||
| 1 | + | ||
| 2 | |||
Respublikos konkursas:
| 3 | |||
| 4 | |||
| 1 | |||
| 31/5 mokytojos | Patekome tarp 10 geriausių. | ||
| 20 | + | ||
Tarptautinis konkursas:
| 4 /3 pateko į antrą turą/ | |||
| 18 | |||
Rajono sportinės varžybos | ||||
Respublikos sportinės varžybos | ||||
Tarptautinės sportinės varžybos |
* Pateikiami praėjusių mokslo metų duomenys
KOMENTARAS: Geriausias praeitų mokslo metų pasiekimas – laimėtas ŠMM idėjų konkursas „Eik taip, kaip eina laisvė“, skirtas Sausio 13 „Laisvės gynėjų dienai“ paminėti. Patekome tarp 10 geriausių idėjų autorių, vienintelė mokykla-darželis, jauniausi dalyviai. Mokyklos-darželio atstovai buvo pakviesti į SMM organizuotą šventinį koncertą ir Sausio 13 dienos paminėjimą, laimėjome neįtikėtiną prizą - mokslinės laboratorijos ant ratų -„MoMoLab“ apsilankymą mokykloje-darželyje ir visą dieną laboratorinių darbų ir eksperimentų, kuriuos atliko 1-4 klasių mokiniai ir PU grupės auklėtiniai su mokslininkais. |
7. Neformalusis mokinių švietimas:
7.1. Mokykloje vykdomas neformalusis mokinių švietimas
1-4 kl. | 5-8 kl. | 9-10 kl. | 11-12 kl. | Iš viso | ||||||
Skirta valandų pagal ugdymo planą iš viso | 6 | |||||||||
Iš viso panaudota valandų | 5 | |||||||||
Mokyklos neformaliojo vaikų švietimo užsiėmimus lankančių mokinių skaičius ir procentas nuo besimokančių mokykloje mokinių | 24 | 83% | ||||||||
Mokykloje veikiančios vaikų ir jaunimo organizacijos ir narių skaičius | ||||||||||
* Pateikiami einamųjų mokslo metų spalio 1 d. duomenys kartu su skyriaus duomenimis
7.2. Neformalusis mokinių švietimas kitose neformaliojo švietimo mokyklose
Kauno rajono neformaliojo švietimo mokyklas lankančių mokinių skaičius | Mokinių, gyvenančių Kauno rajone ir lankančių neformaliojo švietimo įstaigas Kauno mieste (ar kituose miestuose), skaičius | |||||||||||||
Garliavos meno mokykla ir jos filialai | Sporto mokykla | Dziudo ir jojimo sporto mokykla | Mokinių skaičius | Neformaliojo švietimo mokyklos pavadinimas | ||||||||||
Garliavos meno mokykla | Babtai (filialas) | Raudondvaris (filialas) | Vilkija (filialas) | 1 | 0 | 1 | Kauno A. Martinaičio dailės mokykla | |||||||
Muzika | Dailė | Muzika | Muzika | Dailė | Muzika | Dailė | 1 | Kauno „Girstučio“ baseinas | ||||||
4 | 0 |
Kita: Sportinių šokių klubas „Toro“ – 1 mokinys;
Ilgakiemio laisvalaikio salėje „Gatvės šokiai“ - 9 vaikai;
Ilgakiemio laisvalaikio salėje POP choras „Pabiručiai“ – 12 mokinių.
Neformalaus ugdymo užsiėmimai Ilgakiemio laisvalaikio salėje „Rankdarbiai“ – 15 mokinių.
* Pateikiami einamųjų mokslo metų spalio 1 d. duomenys
KOMENTARAS: Mokyklos-darželio pedagogai ir ugdytiniai organizuoja daug renginių sau, tėvams ir kaimo bendruomenei. Tradiciniais renginiais jau tapo „Senelių šventė“, rudeninė sporto šventė, Kalėdinė šventė darželio vaikams ir tėvams, baigiamasis mokslo metų renginys, tradicinis renginys skirtas vaikų gynimo dienai „Žydinčios tvoros“, Rugsėjo 1-osios šventė. Kaimo bendruomenę ugdytiniai džiugina akcijomis „Pakeliui į Kalėdas“ ir „Padovanok vėliavėlę. Švęskime Kovo 11-ają“, ugdytiniai eina sveikinti kaimo žmones į namus, sveikina sutiktus gatvėje. Nuoširdus ugdytinių ir pedagogų bendravimas teikia gerų emocijų kaimo bendruomenei. Ugdytiniai ir pedagogai dalyvauja įvairiuose konkursuose. Įstaigos darbuotojai ir ugdytiniai mokyklą-darželį pristato renginiuose, kuriuos organizuoja Garliavos ir Garliavos apylinkių seniūnija. Mokykloje norėtų savo veiklas organizuoti ir įvairių sporto šakų treneriai, deja, aktyvi veikla su kamuoliais galima tik šiltu metų laiku. (mokykla-darželis turi renovuotą lauko sporto aikštelę su gumine danga). Kūno kultūros pamokos vedamos Ilgakiemio laisvalaikio salėje. |
8. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas
Platusis veiklos kokybės įsivertinimas | Giluminis veiklos kokybės įsivertinimas | Išskirtos stipriosios mokyklos veiklos pusės | Išskirtos tobulintinos veiklos sritys | Įsivertinimo duomenų panaudojimas, tobulinant mokyklos veiklą |
Visos mokykloje vertintos veiklos sritys atitinka 3 ir 4 lygius. | Giluminiam įsivertinimui pasirinkta 2.3. tema-Mokymo kokybė. | 5.4.2. Dėmesys personalui – personalas skatinamas tobulėti, kelti kvalifikaciją, tinkamai panaudojama personalo patirtis, globojami pradedantys dirbti. | 2.3.1. Mokymo nuostatos ir būdai – ieškoti įvairesnių veiklos formų, kurios skatintų mokinių mokymosi motyvaciją ir aktyvumą. | Toliau bus stebima pamoka, analizuojami pokyčiai ir vertinama naujų ugdymo metodų taikymo įtaka mokinių pasiekimams. |
9. Mokyklos bendradarbiavimo ir partnerystės valdymas
9.1.Mokykloje vykdomi savivaldybės, respublikos ir Europos Sąjungos finansuojami investiciniai projektai
Eil. Nr. | Projekto pavadinimas (nurodyti pagal kokią programą vykdomas projektas, sutarties Nr. ir data), | Projekto lygmuo (tarptautinis, respublikos, savivaldybės), projekto trukmė | Projekto tikslas (nurodomas koordinatorius, partneriai) | Gautas finansavimas (EUR) | Pastabos | |||
Savivaldybės lėšos | Valstybės lėšos | ES lėšos | Kitos lėšos | |||||
Kauno rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos 2016 m. projektas „Visada judu“, 2016-06-14, sut. Nr. S-801 | 2016 m. rugsėjo-gruodžio mėn. | Lavinti ugdytinių poreikį aktyviai judėti | 400 | 289,88 MK | ||||
Kauno r. savivaldybės projektas - vasaros poilsio stovykla “Vasaros karalystė“, 2016-05-31, sut. Nr. F22-139 | 2016 m. birželio mėn. 2 sav. | Vaikų užimtumas vasaros laiku | 300 | |||||
Kauno r. savivaldybės inicijuota Vaikų mokymo plaukti bendrojo lavinimo mokyklose programa (3-4 kl.), sut. Nr. 2012-10-12 Nr. | 2016 m. spalio-gruodžio mėn. | Išmokykti 3-4 kl. mokinius plaukti. Plaukimo programa buvo vykdoma Mastaičių baseine. Mokinių pavežėjimas buvo vykdomas bendradarbiaujant su Adomo Mitkaus pagrindine mokykla | 540 | |||||
Erasmus + programa , Švietimo mainų paramos fondas. Tarptautinė bendradarbiavimo veikla. Sut. Nr. PM-TBV-2016-LT-0033 | 2016 m. birželio 1-5 d. | Surasti partnerių tarptautiniam projektui vykdyti | 328,5 | 16,43 | Bendradarbiavimo projektas teikiamas per Islandijos agentūrą. Projekto partneriai Islandija, Rumunija, Ispanija |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
KOMENTARAS: Bendradarbiaujant su Ilgakiemio kaime įsikūrusiomis verslo įmonėmis: UAB MAREX Boats, UAB „Naujasis Nevėžis“, UAB „Madisono medis“, UAB „Radė“, IĮ Eduardo ir Audronės Mačių medelynas, kuriama saugi darželio aplinka– rekonstruoti pėsčiųjų takeliai apie darželį, sporto aikštynas, pasodinti nauji augalai. IĮ Stasės Kėvalienės parduotuvė prisideda įgyvendinant mokinių lyderystės programą „Geriausias mėnesio mokinys“ - skiria mėnesinį apdovanojimą mokiniui. Bendradarbiaujame su Garliavos policijos nuovada vykdydami vaikams mokymus apie saugumą kelyje ir namuose, organizuojant akcijas „Būk saugus“ ir „Pakeliui į Kalėdas“. Tariamės su Kauno rajono savivaldybės Vaiko teisių apsaugos tarnyba, Garliavos apylinkių seniūnija sprendžiant negatyvius reiškinius ugdytinių tarpe, ugdytinių šeimose (posėdžiai Kauno r. Vaiko teisių apsaugos skyriuje ir Garliavos apylinkių seniūnijoje). Kartu su Garliavos krizių centro specialistais ir Prienų rajono Išlaužo pagrindinės mokyklos psichologe vykdomas tėvų švietimas, organizuojant paskaitas apie smurtą artimoje aplinkoje, suaugusių ir vaikų patyčias, visuotinių tėvų susirinkimų metu. Bendradarbiavome su Kauno kolegijos įgyvendinant Kauno rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos 2016 m. projektą „Visada judu“(skaitytos paskaitos) ir įgyvendinant vaikų mokymo plaukti programą. Organizuojant Kauno r. savivaldybės projektą - vasaros poilsio stovyklą “Vasaros karalystė“, bendradrbiauti pakviestos Ilgakiemio kaime įsikūrusios įmonės ir Linksmakalnio mokykla-darželis. Vykdant gerosios patirties sklaidą bendradarbiaujame su Garliavos Adomo Mitkaus pagrindine mokykla, Garliavos lopšeliais-darželiais „Obelėlė“ ir „Eglutė“, Jonučių darželiu, Prienų rajono Išlaužo pagrindine mokykla, Kauno miesto Panemunės pradine mokykla, Kėdainių mokykla-darželiu „Puriena“. Per 2016 m. organizuoti 6 tradiciniai renginiai kaimo ir įstaigos bendruomenei. Renginiuose dalyvauja mokinių tėvai seneliai, kaimynai, Garliavos apylinkių seniūnas, dažni svečiai socialinių partnerių vadovai arba atstovai. Dalyvaujame Ilgakiemio kaimo bendruomenės šventiniuose renginiuose, koncertuose ir minėjimuose. Su Ilgakiemio bibliotekos darbuotoja organizavau ir vedžiau renginį - P. Jakučionio „Kaimas prie lakštingalų upės“ knygos pristatymą. Kaimo bendruomenės jaunimas laisvalaikį leidžia atnaujintoje krepšinio aikštelėje. |
10. Finansų išteklių valdymas:
10.1. Įsigytas turtas per metus
Įsigyta priemonių, įrangos (nurodyti IT įrangą, baldus, kompiuterines ir kitas mokymo priemones ir kt.) | Gauta arba įsigyta priemonių, įrangos už lėšas (EUR): | |||||
ŠMM lėšas (programos, projektai) | Mokinio krepšelio lėšas | Biudžeto (aplinkos) lėšas | 2 % lėšas | Kitas labdaros ir paramos lėšas | Pajamų iš nuomos ir kitų paslaugų | |
Interaktyvi lenta, multimedija | 200 | 860,36 | 289,88 | 1000 | ||
Baldai | 560 | 174,97 | ||||
Mokymo priemonės | 615,40 | 236,82 | 102,60 | |||
Iš viso: | 200 | 1475,76 | 1086,70 | 1277,57 |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
10.2. Kompiuteriai, IT mokymo priemonės ir vadovėliai
Visų veikiančių mokykloje kompiuterių skaičius | Interaktyvių lentų skaičius | Daugialypės terpės projektorių skaičius | Planšetinių kompiuterių skaičius | Mokinio krepšelio lėšos, skirtos vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti iš viso (EUR) | Iš Mokinio krepšelio lėšų įsigyta vadovėlių ir mokymo priemonių (EUR) | Vadovėliams ir mokymo priemonėms įsigyti panaudotų mokinio krepšelio lėšų dalis (%) | ||||
Pinigų suma, už kurią nupirkta vadovėlių | Pinigų suma, už kurią nupirkta mokymo priemonių | |||||||||
Stacionarių | Nešiojamų | |||||||||
Mokykloje (su skyriumi) | 12 | 1 | 1 | 3 | - | 600 | 277,00 | 323,00 | 100% |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
10.3. Edukacinių aplinkų gerinimas, materialiojo turto remontas, renovacija
Eil Nr. | Atlikti darbai | Išnaudota lėšų (EUR) | |||
Savivaldybės | Valstybės | ES lėšos | Kitos lėšos | ||
Lauko žaidimų aikštelių atnaujinimo programa | 6370,00 | ||||
Lauko sporto aikštelės atnaujinimas ir takų rekonstrukcija/aikštelės ploto padidinimas, guminė danga, krepšinio stovai, tvora, tinklinio stovai, suoleliai | 31318,55 | 4997,50 | |||
II PU grupės dalinė renovacija/ grindys, sienos, šviestuvai | 5607,20 | ||||
Mokyklos pastato stogo kapitalinis remontas/ šalinant avarinę stogo būseną | 13285,00 | ||||
Darželio pastato dalinis vandentiekio/kanalizacijos sistemos remontas/ šalinant avarinę būseną | 5899,46 |
10.4. Gauta lėšų per metus
Gauta lėšų iš viso per metus (EUR) iš: | |||||||
Mokinio krepšelio | Biudžeto (aplinkos) | ŠMM (programos, projektai) | 2 % lėšos | Kitos labdaros ir paramos lėšos | Įstaigos pajamos iš tėvų įnašų už vaikų maitinimą | Įstaigos pajamos iš patalpų nuomos ir kitų paslaugų | |
117412 | 189821 | 1304 | 5200 | 18255 | 4313 | ||
Iš viso | 336305 |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
10.5. Vieno mokinio išlaikymo kaina mokykloje
Vieno mokinio išlaikymo kaina mokykloje per metus (EUR) | Lėšų suma per metus skiriama vienam mokiniui (EUR) (iš viso MK ir UA lėšos) | |
Mokinio krepšelio (MK) lėšos | Ugdymo aplinkos (UA) lėšos | |
1365 | 2207 | 3572 |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
10.6. Kreditinis įsiskolinimas
Metų pradžioje | Metų pabaigoje | Padidėjo + Sumažėjo – | |
Kreditinis įsiskolinimas iš viso | 1801 | 3453 | +1652 |
*Pateikiami kalendorinių metų duomenys
KOMENTARAS: Padaryta labai daug didelių darbų gerinant mokyklos-darželio edukacinių erdvių kokybę, gerinant patalpų estetinį vaizdą ir šalinant avarines situacijas mokyklos-darželio ūkyje: lauko žaidimų aikštelių atnaujinimo programa; lauko sporto aikštelės atnaujinimas ir takų rekonstrukcija/aikštelės ploto padidinimas, guminė danga, krepšinio stovai, tvora, tinklinio stovai, suoleliai; II PU grupės dalinė renovacija/ grindys, sienos, šviestuvai; mokyklos pastato stogo kapitalinis remontas/ šalinant avarinę stogo būseną; darželio pastato dalinis vandentiekio/kanalizacijos sistemos remontas/ šalinant avarinę būseną. Įstaigai priklauso du pastatai. Abu pastatai yra senos statybos: mokykla statyta 1971m., darželis statytas 1981m. iki šių metų pastatai dar neturėjo kapitalinio remonto, šaliname tik avarines situacijas. Estetinis pastatų vaizdas neprezentuoja puikiai dirbančių pedagogų profesinių ir asmeninių kompetencijų, suplanuoti finansinių išlaidų planai koreguojami atsiradus kritinei situacijai, nes susidėvėjusi vandentiekio ir kanalizacijos, elektros instaliacijos sistema koreguoja metinius išlaidų planus. Pritraukta į mokyklą-darželį daug papildomų lėšų – 10817 eurų. Gautos lėšos padėjo gerinti edukacines erdves skirtas vaikų ugdymui, atnaujinti vaikų grupėse ir klasėse esančius baldus, priemones. Įsigijome interaktyvią lentą ir multimediją mokyklai, tai padeda taikyti inovatyvius ugdymo metodus pradiniame ugdyme. |
11. Kauno rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos ir kitų kontroliuojančių institucijų tikrinimo išvados.
KOMENTARAS: Du kartus per 2016 metus įstaigos veiklą vertino VMVT. Veikla įvertinta gerai. Vieną kartą veiklą vertino VSC. Veikla įvertinta gerai. Kiekvienais metais, rugpjūčio mėnesį, Kauno rajono savivaldybės komisija vertina mokyklos pasiruošimą mokslo metams. Pastabų komisija neturėjo. |
12. Vadovo indėlis siekiant mokyklos pažangos. Problemos, susijusios su mokyklos veikla, ir vadovų siūlomi problemų sprendimo būdai.
Vadovo indėlis siekiant mokyklos pažangos. | Problemos, susijusios su mokyklos veikla, ir vadovų siūlomi problemų sprendimo būdai. |
|
|
Direktorius Aušra Gužauskienė _____________
(Vardas, pavardė, parašas)